środa, 1 stycznia 2014

Podsumowując . . .

Rok 2013 już minął. Niedawno przywitaliśmy nowy rok. U mnie nowy rok zawsze oznacza nowe zmiany, różne postanowienia chociaż nie zawsze o nich pamiętam. Lecz tym razem tak nie będzie! Jeżeli chcecie się dowiedzieć więcej o moich postanowieniach to czekajcie na wpis o nich który pojawi się jutro lub pojutrze. Rok 2013 był wspaniałym rokiem dla mnie. Gdy przypomniałam sobie te wszystkie chwile w 2013 roku, to zrobiło mi się smutno, że to już nie wróci. Bardzo zapamiętam szkolną wycieczkę do trójmiasta i Szymbarka. W mojej pamięci utkwił mi również bal szóstoklasistów i no i zakończenie roku szkolnego. Pamiętam wakacje kiedy wychodziłam każdego dnia z przyjaciółmi i korzystałam z wolnego w 100%. Nie mogę też zapomnieć o tym, że w czerwcu założyłam bloga! W 2013 roku dostałam również nowy aparat i nowy telefon czyli rzeczy bez których dziś nie mogę się rozstać. Co jeszcze utkwi mi w pamięci? Na pewno gimnazjum, nowa klasa, nowi nauczyciele, fizyka :( Zapamiętam też to jak zostałam directionerką, byłam na This is us, założyłam twittera, aska, tumblra, jak wygrałam dwa konkursy fotograficzne i tak mogłabym wymieniać i wymieniać. Mam nadzieję, że rok 2014 będzie też równie dobry a nawet lepszy. Czy miałam gorsze chwile? Tak, zdarzały się, ale zawsze mówiłam sobie, że trzeba iść do przodu i wierzyć, że się uda.

A jakie wy macie wspomnienia z 2013 roku? 

2 komentarze:

  1. Ja z 2013 roku mam w większości złe wspomnienia dlatego mam nadzieję ze 2014 będzie o wiele lepszy.

    my-world-lol.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Obserwacja za obserwacje ? :)
    http://aaleexandra.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń