sobota, 4 października 2014

Stworzyć właśną książkę? To możliwe!

Hej wszystkim. Witam was po dłuższej nieobecności, czuję się jakbym nie blogowała jakieś dwa lata! Na szczęście wróciłam z nową dawką blogowej energii. Dziś recenzja naprawdę fantastycznej książki która podbiła moje serce- Zniszcz ten dziennik. Nie jest to jednak książka do czytania, więc na czym polega? Otóż na każdej stronie znajdują się zadania, które musimy wykonywać, aby powoli tę książkę doprowadzić do stanu podłego. Jednak czy to jest cel tego dziennika? Przytoczę słowa Keri Smith, które znajdują się zaraz przy instrukcji tego dziennika: "(..) będziesz proszony o zrobienie rzeczy, które będziesz podawać w wątpliwość, będziesz ubolewać, że książka znajduje się w opłakanym stanie. Zmienisz destrukcję wokół siebie w kreację i zaczniesz żyć twórczo" Podsumowując dziennik ten tworzymy tak naprawdę od podstaw zupełnie sami ( również sami numerujemy strony). Dzięki temu dziennikowi mogę lepiej poznać siebie, swoje możliwości, kreatywność, uruchomić swoją wyobraźnię lub przelać emocje na papier. Jak dla mnie to strzał w dziesiątkę! Zrobiłam kilka stron jednak pokażę wam już je w osobnym poście.
Zatem czas na twórczą destrukcje, piszcie co myślicie o tej książce w komentarzach i do następnego :)


Oto moje pierwsze zadanie, które wykonałam :)
Zniszcz ten dziennik- empik, 30 zł.

14 komentarzy:

  1. wow śliczne pozdrawiam i zapraszam do siebie <33

    OdpowiedzUsuń
  2. Podoba mi się ta książka. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczna ta strona ,sama chyba kupię sobie tą książkę ,można ciekawie zająć czas w jesienne wieczory:)
    ariee-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Wow! Super książka. Lubię takie twórcze rzeczy! Muszę jej koniecznie poszukać.
    Buziaki, Karolina

    www.thesisterzone.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Niedawno kupiłam tą książkę, jest świetna ;)

    izilleys.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny pomysł z tą książką koniecznie muszę ja sobie kupić !! Może wspólna obserwacja?:)

    Zerknij na nowy post http://maadeleinefashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. O, kurczę! Czegoś takiego jeszcze nie widziałam. Jak będę mieć kasę, to może zakupię. :D Nigdy bym na takie coś nie wpadła!
    http://fallenna.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Słyszałam juz od kilka osób o tej książce.
    I planuje jak najszybciej ją kupić ;)
    Może obserwacja za obserwację? :)
    Jeśli tak to zacznij i daj mi znać w komentarzu ;)
    http://lonnelly-inspirations.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Jeju jak ślicznie rysujesz,co do dziennika też palanuję go zakupić :)
    http://daria-darek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Muszę koniecznie kupić ten dziennik. :D

    Zapraszam na nowy post! :)
    Jeśli Ci się spodoba skomentuj lub zaobserwuj. :)
    lilianka-blog.blogspot.com




    OdpowiedzUsuń
  11. Fajna sprawa z tą książką :D

    http://wekablogpf.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Na prawdę nigdy nie zrozumiem, po co kupować coś, co i tak się zniszczy...

    Mój blog- ultradefenceless

    OdpowiedzUsuń