wtorek, 8 kwietnia 2014

Moje aplikacje na Androida!

Dzisiaj przychodzę do was znowu z tematycznym postem. Pokażę wam moje aplikacje na telefon, które wam mocno polecam. Piszcie też w kometarzach o waszych ulubionych aplikacjach! No i zaczynamy:
Facebook, Messenger, Twitter, Tumblr, Youtube - te aplikacje chyba wyjaśnień nie potrzebują, wszyscy je chyba znamy :)
Angielski, Duolingo- aplikacje, które pomagają mi w nauce języka angielskiego. Nie wymagają dostępu do internetu co mnie bardzo cieszy bo mogę utrwalać sobie słówka choćby wracając ze szkoły.
KWC czyli Kosmetyk Wszech Czasów- jest to aplikacja na której znajdziemy wiele recenzji i opisów kosmetyków, balsamów, kremów, szamponów, odżywek itd... Bardzo ta aplikacje mi się przydaje, gdyż zawsze przed kupnem, sprawdzam recenzje na dany produkt.
Moja Gazetka- jest to aplikacja na której można znaleść sklepowe gazetki takie jak: Kaufland, Rossmann, Avans, Oriflame itd. Można swobodnie oglądać gazetki i przewracać strony.
Hello Zdrowie- znajdziemy tu różne ciekawostki żywieniowe ale i też ciekawostki dotyczące ruchu, życia, zdrowia i zdrowego stylu życia. Możemy podejmować różne wyzwania i czytać artykuły. Bardzo polecam tą aplikacje, zwłaszcza gdy też prowadzicie zdrowy tryb życia.
DIY Room Decoration- jest to mix filmików z youtube dotyczących właśnie DIY do pokoju. Ja osobiście uważam, że fajnie zrobić coś samemu niż kupować w sklepie.


Sound Hound- aplikacja która rozpozna muzykę. Gdy leci jakaś piosenka w radiu i chcemy znać jej tytuł to wystarczy nagrać kawałek utworu a aplikacja poda nam tytuł i autora piosenki.
Monitor Burz- hahaha, ta aplikacja pokazuje mi gdzie aktualnie są burze (sprawdza się, polecam). Ja nie przepadam za burzami, można powiedzieć, że trochę się ich boję a ta aplikacja pomaga mi w aktualnej lokalizacji tej burz. Jest to na tyle fajne, że przynajmniej mogę wiedzieć czy mogę gdzieś iść i czy nie spotka mnie żadne załamanie pogodowe.
FotoRus- aplikacja do przerabiania zdjęć
WunderList- ta aplikacja pozwala nam robić róznego rodzaju listy i przypomina nam o ich zrobieniu.


16 komentarzy:

  1. fajne aplikacje, najbardziej podoba mi się Hello Zdrowie i KWC *O*

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawe aplikacja ja mam tylki instagrama i facebooka :)
    Zapraszam
    klaudiaandclaudia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawy post, pierwszy raz się z takim spotykam. :) Ja niestety mam mało aplikacji, bo moja cegła ma bardzo mało pamięci...

    http://in-way-to-perfect.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciekawy post, ja aplikacji na Tel mam sporo, ale mniej gier. Mam Ig, Fb, Meseenger (chyba tak się pisze) i ask.fm Instagram- Kineyblog
    3maj się cieplutko ♥

    Jeżeli ci się spodoba zaobserwuj.
    http://moda-ma-zasady.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. uwielbiam androida za tyle wspaniałych aplikacji, ja niestety mam na razie starego windows phona, gdzie nie ma takiego wyboru. Dlatego planuję zamianę telefonu, ale nie wiem jeszccze na jaki. Najfajniejsza z Twoich to wydaje mi się " zjedz jabłko dziennie" - świetny pomysł!
    pozdrawiam i zapraszam na:
    http://niuntis.blogspot.com/2014/04/look-of-day_13.html

    OdpowiedzUsuń
  6. Mam kilka takich samych aplikacji, bardzo fajny post i blog. Ładne zdjęcia w pasku bocznym *-*.
    http://najla-beauty-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajne masz aplikacje , jedną sb pobrałam "Angielski" przyda mi się . :) Zapraszam do mnie , u mnie rozdanie , każdy ma szanse wygrać . ;3 http://mycurledtheworld.blogspot.com/2014/04/urodziny-rozdanie.html

    OdpowiedzUsuń
  8. Też mam androida :)
    Dziękuję za komentarz u mnie. Również obserwuję :*
    paulaaa-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetnyy blogg :DD Zazdroszczęęę ;cc :*

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetnie piszesz, też mam aplikacje hello zdrowie i jestem zadowolona z niej :D
    Może wspólna obserwacja?Jeśli tak to daj znać u mnie :)
    bloody-kisss.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Super te aplikacje , aż chyba jakąś ściągnę ;) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie mam żadnej z tych aplikacji ;p Ale przydałaby się ta z nauką angielskiego :)
    Pozdrawiam ;*

    martyna-k.blogspot.com <--- KLIK

    OdpowiedzUsuń
  13. dziękuję za odwiedzenie mojego bloga i miły komentarz :)
    ja już obserwuje twój blog i mam nadzieje ze się zrewanżujesz :)
    pozdrawiam i zapraszam


    http://kinga-kingaa2500.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo ciekawy post :) Kilku aplikacji nie miałam. Dzięki za inspirację :)
    http://perypetieoliwii.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. bardzo przydatne aplikacje :D

    http://old-fear.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. świetny post ♥
    jeśli mnie zaobserwujesz odwdzięczę się :)
    mam nadzieję, że do mnie zajrzysz :)
    http://flemour.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń