środa, 6 sierpnia 2014

Back to school- Haul

     Blogerki uwielbiają sierpień. Dlaczego? Tak, zaczyna się seria postów Back to school czyli przeróżne haule, outfity, sposoby na naukę, organizację itd. Ja również zaczynam. Dzisiaj wybrałam haul. Nie chcę wam tu pokazywać książek ani zeszytów bo byłoby to za nudne, ale postawiłam na inne fajne i przydatne rzeczy. A więc zaczynajmy!
     Pierwszą rzeczą jest to zwyczajna torba ze świetnym napisem, którą kupiłam w butiku po bardzo, bardzo, bardzo atrakcyjnej cenie. W luźniejsze dni będę nosiła ją do szkoły. Przyda się też gdy pójdę oddać książki z biblioteki miejskiej. Naprawdę uważam, że jest cudowna!

     
     Drugą rzeczą jest najzwyklejszy, żółty segregator, którego będę używała głównie w domu. Będę w nim trzymała różne kserówki, prace ze szkoły, materiały do nauki lub opracowania lektur. Fajnie jest mieć wszystko w jednym miejscu a taki segregator to świetna sprawa!

     
     
     Kolejne moje nabytki to kalendarz ucznia, piórnik i taka mała torebeczka do przechowywania( sorry, niewiem jak to się nazywa XD) Kalendarz będzie mi służył do organizacji w szkole jak i organizacji na blogu. Piórnik kupiłam w H&M i jest naprawdę genialny, jego wygląd sprawia, że aż chcę iść już do szkoły :) No i tą małą torebeczkę dostałam od mojej cioci z Anglii. Będę w niej przechowywać wsuwki, gumki do włosów jak i balsam do ust.



      Tak to byłoby na tyle, mam nadzieję, że was nie zanudziłam. Już za 3 dni planuję dodać 20 dziwnych faktów o mnie więc wytrwale czekajcie! Dobranoc!

20 komentarzy:

  1. świetny piórnik <3
    http://blog017.blogspot.com/2014/08/internet-friends-meeting.html

    OdpowiedzUsuń
  2. Udało Ci się kupić bardzo ładne rzeczy :)) Z pewnością przydadzą się podczas roku szkolnego ;)

    erii-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Torba to mój faworyt;)
    Jakie jeszcze planujesz posty z tej serii?;)

    Może obserwujemy?
    http://definition-of-dreams.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja również lubię mieć wszystkie kserówki i papiery w jednym miejscu, w segregatorze. Gdzie kupiłaś kalendarz? :)

    Zapraszam:
    tangled-thoughtss.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Jeszcze miesiąc wakacji a już wszystkie blogerki o szkole! Haha :p
    No ale prawda, w sierpniu chyba każda blogerka narusza temat szkoły:)

    http://allexandrablog1.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetna torba! Muszę zacząć robić zakupy do szkoły.

    Mam wieeelką prośbę! Poklikasz w linki do rzeczy z ostatniego postu? Bardzo mi zależy!
    Jeśli klikniesz napisz w komentarzu, postaram się jakoś odwdzięczyć! <3
    lilianka-blog.blogspot.com





    OdpowiedzUsuń
  7. Ta torba jest śliczna! :)

    zihozawsze.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. super zakupy//ładna torba ;)
    _____________________
    ✿BLOG- klik✿
    +obserwuje

    OdpowiedzUsuń
  9. Jakoś jeszcze o tej "wyprawce" do szkoły nie myślimy, fajna torba ;)
    Pozdrawiamy serdecznie!
    http://thehauntedway.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetne rzeczy :) !
    Miałabym do ciebie małą prośbę , czy mogłabyś poklikać w linki sheinside na moim blogu ? Byłabym bardzo wdzięczna , jeśli nie to rozumiem i przepraszam :)
    wikaaa-wika.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Super post, pisz takich więcej bo naprawde ci wychodzą! może w następnym poście zrobisz room tour? ♥

    Mam prośbę, poklikasz w linki w tym poście? ->♔ Mój post - klik
    (wzamian Cie polece w następnym poscie i się zrewanżuję)

    OdpowiedzUsuń
  12. Przydatny post. Czekam na kolejny wpis!

    Mam małą prośbę! Czy mogłabyś kliknąć u mnie na blogu w linki do firmy sheinside? Jest to dla mnie ważne bo dostałam możliwość współpracy i muszę mieć 100 kliknięć w linki do tej firmy, aby oni rozpoczęli współpracę z moim blogiem! Każde kliknięcie jest ważne!
    Z góry serdecznie dziękuję! Jeśli chcesz to w jakiś sposób mogę się odwdzięczyć :)
    ladygabon.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. świetna jest ta torba,uwielbiam serie back to school haha

    oleksandra-official.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie jestem fanem serii back to school bo to w koncu szkola. Torba sliczna :)
    http://panimilia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja też uwielbiam tę serię postów.
    Gdzie kupiłaś ten kalendarzyk ucznia?

    my-world-lol.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Oj oj! Ja też powoli biorę się za zrobienie takiej serii :)
    Właśnie zastanawiałam się nad tą torebeczką, którą pokazałaś na pierwszym zdjęciu. Wygląda naprawdę świetnie i jest bardzo przydatna! :)
    Pozdrawiam i życzę dalszych sukcesów w blogowaniu :*
    http://gruszka-aguszka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja też uwielbiam serię takich postów :)
    Genialna torba ^^

    milenaa-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. uhu mam taki sam zeszyt, ten czarny w wielkie białę grochy :D mam to samo jak piję herbatę, każdy tylko patrzy kiedy sobie wydłubię oko, ostatnio kiedy piłam bez łyżeczki to i tak odruchowo gdy sięgałam po łyk unikałam niewidzialnej łyżeczki, która zazwyczaj jest w danym miejscu :D
    zapraszam http://lulu769.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń