piątek, 18 października 2013

Czy to wszystko może się już skończyć?

Cześć! Jak widzicie zmieniłam co nieco bloga. Muszę jeszcze tylko powiększyć nagłówek i takie duperelki. Mnie osobiście nowy wygląd się podoba! A co u mnie? Tak, wreszcie mamy piątek, więc mogę odpocząć. Ten tydzień był dla mnie trudny, codzienne jakieś sprawdziany, kartkówki, a w następnych dwóch tygodniach czeka mnie 5 sprawdzianów w tym jeden z ... fizyki.  Ale przestanę wreszcie wam pisać o tej szkole, bo nie chcę was tu zanudzać, ale chciałabym, żeby to wszystko się skończyło, żeby już były ferie lub wakacje, żeby się nie uczyło po nocach i nie stresowało się. Jutro czeka mnie dość aktywny dzień: rano jadę do miasta, potem muszę się uczyć, następnie przychodzi do mnie Jagoda i robimy razem projekt na polski a na koniec najlepsze... idziemy do Jagody i jej tata zawozi nas do galerii. Ale to nie byle jakie wyjście, bo do galerii jedziemy o 19.00 a wracamy około północy, gdyż w tych godzinach są promocje we wszystkich sklepach i oprócz tego mają być jakieś sesje i wogóle. Tak więc mam nadzieję, że złapię jakąś okazję, i kupię coś fajnego i dośc taniego. Oprócz tego to nie tylko zakupy ale i fajnie spędzenie czasu z moją przyjaciółką, może pojawią się jakieś zdjęcia ale to tylko na asku, bo tu nie będę takich zdjęć opubliczniać! Hehe. Dzisiaj mam dla was zdjęcia, przypominające taką jesienną, smętną pogodę. Ja lecę, muszę się na jutro wyspać, skoro mam do północy chodzić po galerii! Normalnie się jaram <3





8 komentarzy:

  1. ładnie wyglądasz :)
    obserwujemy?:D
    http://blackspacee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Super fotki ;)
    świetny blog ^.^
    Zapraszam do obserwowania
    mojego bloga i skomentowania
    ostatniego posta :)
    hania-blog-day.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne zdjecia <3 Zapraszam do komentowania i obserwowania mojego bloga :) diana-dianaa-diana.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo podoba mi się twój blog! :)

    Jeśli chcesz możesz wpaść na mojego blogi:
    nutkaciszy.blogspot.com - NOWY POST
    graphics--factory.blogspot.com - NOWY POST

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne zdjęcia !
    Też mam dość szkoły i tylko czekam na jakąś dłuższą przerwę !

    veniice.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczne zdjęcia, ja też mam dosyć szkoły, a dopiero minęło półtora miesiąca...
    Zapraszam do mnie
    http://koniandkoni.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Takie nocne zakupowe szaleństwo to świetna sprawa :)
    Ciekawe czy coś złupiłaś :) Fajne zdjęcia :)
    OBSERWUJEMY :*

    Buziaki
    xo xo xo xo xo xo

    OdpowiedzUsuń