wtorek, 22 października 2013

Jesienny tag

Hej dzisiaj mam dla was jesienny tag! Mam też chęć zrobienia haulu ale to dopiero za jakiś około miesiąc, gdyż chcę żeby trochę się tych rzeczy uzbierało :D Ostatnio często jestem na asku i twitterze, więc tam można śledzić co u mnie itp. Linki u góry. Więc może przejdźmy do tagu.

1. Ulubiony jesienny miesiąc: Październik.
2. Ulubione jesienne miejsce: Na pewno nie szkoła! :D Więc to będzie mój ogród i park.
3. Co ci się kojarzy z jesienią?: orzechy, liście, kasztany i kakałko.
4. Ulubiona jesienny napój: różne smaki herbat lipton <3

5. Ulubiony jesienny przysmak: Orzechy.
6. Czy obchodzisz Halloween?: Taak.


7. Ulubiony jesienny kosmetyk: Mascara z oriflame.
8. Ulubiony horror/fim na Halloween?: Więc ja zawsze z moją kuzynką gram w Slendermana <3
9. Za co przebrałabyś się na Halloween?: Jakaś czarownica, bo lubię sobie tapirować włosy. :)

10. Jaki jest twój taki typowo jesienny wieczór?: Najpierw kąpiel, potem kolacja. Zaś lezę w łóżku oglądając TV, siedząc na laptopie lub się uczę, bądź czytam książkę. Idę spać około 23.
11. Jaka jest twoja ulubiona rzecz odzieżowa na jesień?: Zdecydowanie ten sweter!

Więc to by było na tyle. Widzimy się może w czwartek lub piątek! Teraz wzywa mnie nauka .. ;c

1 komentarz: