niedziela, 29 września 2013

Niedziela!

cześć kochani. Niebawem zacznie się październik, no a 4 października mam urodziny! Ale to już inny temat. :) Całą dzisiejszą niedzielę uczyłam się na biologię, i polski, powiem wam jestem wykończona, a to nie wszystkie kartkówki które czekają mnie w tym tygodniu. Uwierzcie albo nie, ale dużo myślę o blogu, jak go zmienić i wogóle. Mam już kilka pomysłów, i pragnę je wam przedstawić ale to dopiero w moje urodziny. Myślę, że dam sobie z nimi radę, i wpisy będą ciekawsze. Jutro mam lekcje na 10.50 bo nie chodzę na basen, więc luuuuuzik, mogę się jeszcze douczyć w razie czego. Hah. Chcę żeby już skończyła się ta jesień, wolę śnieg. Mam fajne pomysły na wpisy jeżeli chodzi o zimę, ale to wszystko dowiecie się w piątek. Chciałabym już je zrealizować! Byłam też dzisiaj na spacerze z bratem i mam kilka zdjęć:





2 komentarze: