wtorek, 24 września 2013

Jesień- trochę paplaniny z mojej strony

Hej kochani! Dzisiaj trochę popiszę sobie co myślę  o jesieni. Muszę wam powiedzieć, że jesień, jest dla mnie najgorszą porą roku i może dla was też. Wychodzę wczoraj ze szkoły, i nagle zerwał się wiatr i lunął deszcz. Zmokłam niesamowicie. Znowu mnie boli gardło, a tydzień temu zaledwie byłam chora. Idę sobie do kościoła w niedzielę, a tu nagle kasztan spadł mi na głowę. Mam teraz trochę sine czoło, ale na szczęście grzywka to zakrywa. Wszędzie jest tak szaro, jak wyjdzie słońce to tylko na parę minut, wiosną i latem przyjemnie mi się wstawało z łóżka, a teraz jak wstaję robi mi się nie dobrze. Podsumowując zaczęła się jesień a już mam jej dość. Jedynym plusem jesieni, jest to, że uwielbiam wieczorem pić kakao pod kołderką, oglądać telewizję i mieć na kolanach laptopa <3 Hah.
Masakra! Jutro mam fizyke, i pan chyba odda sprawdziany. OMG. Mam stresa jak niewiem co. Narazie żadne kartkówki się nie zapowiadają, więc mogę dzisiaj sobie odpocząć. W czwartek planuję z Jagodą pojechać do miasta, trzeba wykorzystać kupony z McDonalda. :) Żegnam was porcją zdjęć. Pa!








13 komentarzy:

  1. Super blog ;)

    http://the-sandyy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. super blog
    obserwujemy ?
    http://slodkieslodkieczary.blogspot.com/ :**

    OdpowiedzUsuń
  3. świetny blog ;)))

    dopiero zaczynam i jeśli mogłabyś wpaść :)
    http://julkka-bloog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. świetne zdjęcia..:)
    kochana szkoda że mnie nie zaobserwowałaś aczkolwiek tak pisałaś...
    no cóż chociaż teraz zaobserwuję cię a ty masz szansę zrobić to samo ♥
    pozdr :)

    http://anja-bloguje.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hej! Sorry, niewiem dlaczego tak wyszło, pierwszy raz mi się zdarzyło :c teraz już cię zaobserwowałam, i dzięki, że ty mnie obserwujesz ;p jeszcze raz przepraszam :>>

      Usuń
  5. ładne zdjęcia :)
    Co do jesieni myślę dokładnie to samo! haha :)
    W wolnej chwili zapraszam !:) http://freakydreamsxx.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Czemu tak dużo ludzi nie lubi jesieni? Każda pora roku ma w sobię jakąś magię! ;D Ja ją lubię :pp

    +Zapraszam do mnie do komentowania/obserwowania i CZĘSTEGO WPADANIA!! ;D ;3
    prawdziwieinaturalnie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja kocham jesień <3333
    www.lubiee-truskawki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. dalej mnie nie obserwujesz ;< nwm jak to się dzieje ;<
    no ale już trudno ;|
    pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Hej zostałaś nominowana do LBA. Więcej informacji znajdziesz tutaj http://wasted--soul.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczne zdjęcia ♥

    Zapraszam do mnie : tula-tulla.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. śliczne zdjecia :*

    dusiabloog.blogspot.com/
    Jeśli ci się spodoba skomentuj lub zaobserwuj, a postaram się odwdzięczyć :)

    OdpowiedzUsuń
  12. J atez mam mase orzechów na ogrodzie :*********

    dreamcom21.blogspot.com

    Obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń