piątek, 4 października 2013

Happy birthday to me! - trochę zmian.

witajcie skarby:) Tak, dzisiaj kończę 13 lat. Dziękuję wszystkim za życzenia na asku i myślę, że będę zwami jeszcze prze dłuugie lata :) Tak jak dzisiaj obiecałam mam dla was nowe pomysły na wpisy m.in posty tematyczne. Przede wszystkim chciałam robić w każdy piątek "INSPIRACJE TYGODNIOWE" ale wiadomo może zdarzyć się tak, że nie zawsze uda mi się ten wpis dodać w piątek i wtedy dodam w sobotę, ale myślę, że dam sobię radę. I dla tego mam dzisiaj dla was kilka inspiracji na początek :*
Oprócz tego myślałam nad innymi notkami tematycznymi i wykombinowałam:
- Mój zwierzęcy przyjaciel,
- 20 pytań o moim telefonie,
- mój sposób na zabicie nudy czyli jak spędzam wolny czas,
- Czytaj z Olą- moje top 3 książki,
- Moje rysunki,
Oczywiście będę myślała jeszcze nad innymi postami, i będą inne ale to niespodzianka! Mam też fajne pomysły na sesje zimowe ale wiadomo: musi być śnieg. Przed świętami wiadomo będą różne wpisy o jakiś ozdobach, o moim pokoju, jak go ustroiłam na święta i wiele innych. Mam nadzieję, że będzie dobrze, uciekam do kościoła i zostawiam dla was kilka inspiracji :* Do zobaczenia <3







5 komentarzy:

  1. To wszystkiego najlepszego ! ;** xx

    nataliaa-blog.blogspot.com | zapraszam ! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ojej! 100 lat, sukcesów i spełnienia marzeń!

    Czekam na post z rysunkami :)

    Skom? madame-carmelle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. 10000000000000 lat ! <3

    pastelowe-lovee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Spóźnione 100 lat !
    Pewnie będą ciekawe posty , chętnie poczytam ;p

    Obserwujemy ? Jak tak to zacznij ;3
    http://veraaablog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń