wtorek, 27 sierpnia 2013

Last week.

No i skończyło się, ostatni tydzień wakacji. Szybko zleciało, miałam tyle planów i prawie żadnych nie zrealizowałam. Te ostatnie dni to chyba spędzę z rodzinną i znajomymi, na dzień dzisiejszy pogoda u mnie dopisuje i nie pada. Nie mogę w to uwierzyć, że niedługo o godzinie 22 będę kładła się spać, a niekiedy o 20 uczyła się lub odrabiała lekcje! Za parę miesięcy ciemno będzie już o 16. O nie!Z jednej strony będę się spotykać z moimi znajomymi w szkole, więc może nie będzie aż tak źle? Pod koniec sierpnia mamy wycieczkę zapoznawczą na dwa dni( jak wiecie ide teraz do 1 gimnazjum) więc poznam więcej ludzi, ale nie zastapią oni moich znajomych z podstawówki, o nie! Może uda mi się wziąć aparat, ale to zależy czy będziemy jechali do jakiegoś ciekawego miejsca. Mam dzisiaj dla was zdjęcia, a ja tymczasem oderwę się od tego świata i zagram w simsy <3 Przygotowuję też już powoli wpis "back to school-haul" więc czekajcie!




6 komentarzy:

  1. swietne zdj!

    atagastyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne zdjęcia. Jesteś prześliczna.

    my-world-lol.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. fajny blog ;D
    Obserwujey?Jeśli tak to napisz u mnie :)
    ola-a.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. http://creamsbreens.blogspot.com/
    Zapraszam do mnie, ja obserwuję, zawsze spoko:3
    Liczę na to samo:*

    *SUPER POST!*
    *ŚLICZNE ZDJĘCIA NA BLOGU MASZ!*

    OdpowiedzUsuń
  5. Super kapelusz. sama uwielbiam te nakrycia głowy, to juz chyba mała obsesja hehe. Byłabym mega wdzieczna gdybyś napisała gdzie go kupiłaś :D

    for-her-and-him.blogspot.com jeżeli możesz to wpadnij do nas, dopiero zaczynamy i liczymy na każdy komentarz czy obserwację ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. JA NIE MOGĘ , JESTEŚ Z INA? JA TEŻ! ;)
    tylko,że ja teraz do szkoły średniej będe szła, do jakiego gim idziesz? ;)
    śliczne zdjęcia ♥
    zapraszam do nas www.solodayworld.blogspot.com
    Lilly xx

    OdpowiedzUsuń