piątek, 30 sierpnia 2013

Back to school-haul.

Witajcie uczniowie! Hehe, tak koniec wakacji już blisko, a ja mam dla was dziś szkolny haul. Nie przedłużając zaczynajmy!

1. A więc podstawa to plecak i książki, plecak jest stary z zeszłego roku, ale strasznie mi się podoba :)

2. Piórnik bardzo mi się spodobał, ma bardzo fajne kolory i jest na nim sówka! Musiałam go mieć, a do piórnika doczepiłam kilka breloczków.

3. Kupiłam też kalendarz ucznia, gdyż chciałabym być w tym roku bardziej organizacyjna i pamiętać o wielu rzeczach np. o sprawdzianach itp. Będę go nosić codziennie do szkoły wraz z moimi zeszytami!

4. Jeżeli chodzi o zeszyty to nie pokaże wam wszystkich bo zajęły by za dużo miejsca, ale mam dla was cztery.

5. Kolejnymi rzeczami są naklejki na zeszyty i notesik, do jakiś działań itp. A także gazeta z naklejkami, gdyż nie lubię mieć takich zwykłych zeszytów( chodzi mi tu o takie ze zwykłą okładką, bez wzorów) i na te smętne zeszyty będę naklejać naklejki, niedługo zobaczycie efekty!


4 komentarze:

  1. Haha, mam podobny zeszyt ten z "kółeczkami" :D
    Fajny ten kalendarz :)

    zihozawsze.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Super rzeczy : )
    jeta-jeeta.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. plecak, kalendarz i zeszyty są cudne *o*

    http://schizophrenicaly.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciekawe rzeczy kupiłaś do szkoły :33

    dusiabloog.blogspot.com/
    Jeśli ci się spodoba to skomentuj lub zaobserwuj, a postaram się odwdzięczyć :3

    OdpowiedzUsuń