czwartek, 22 sierpnia 2013

małe nowości xd

Witajcie kochani! Ostatnio mnie tu nie było ale jakoś to nadrobię. Powinien dzisiaj pojawić się "Back to school haul" lecz nie dokupiłam jeszcze paru drobiazgów ;p Ostatnio wychodzę z przyjaciółmi i praktycznie cały dzień nie ma mnie w domu. Aha, i jeszcze jedno: JEŚLI MACIE JAKIEŚ POMYSŁY NA WPISY TO LICZĘ ŻE PODZIELICIE SIĘ Z NIMI ZE MNĄ NA ASKU I DODACIE MI OŚWIECENIA :d
Mój ask: klikklikklikklik. Tymczasem wracam do mojego głównego tematu na dzisiaj: moje małe nowości. Byłam dzisiaj z mamą na zakupach i kupiłam parę rzeczy, jednak nadal brakuje mi ubrań, muszę kupić jeszcze jakąś bluzę, buty, kurtka by się przydała itp.Jakoś sobie poradzę. Trzymacie kciuki aby w kolejnych dniach pojawił się haul, bo nie wytrzymam ciągle mi czegoś brakuje do szkoły, a jak już chcę kupić to nie ma tych rzeczy dostępnych . . . Och.

Pierwszą rzeczą jest mleczko do ciała z Garniera, i kupiłam go za jakieś 13 złotych? Jeszcze go nie sprawdzałam, ale ma świetny zapach!

Kupiłam bluzkę w Sinsay'u za 25 zł, i kupiłam ją przede wszystkim dlatego że ma kołnierzyk <3 i dlatego, że ta bluzka będzie do szkoły na jakieś apele, występy czyli do stroju galowego :-)

I ostatnią rzeczą jest krem Garnier Hydra Adapt, który już wcześniej podbił moje serce już na początku jak został wprowadzony do sklepów. Był po promocji i kosztował chyba 9 zł w Rossmannie.

4 komentarze:

  1. świetny blog :)
    zapraszam do mnie http://blacksheep078.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Fantastyczny blog, piękna prowadząca i świetne posty! Czego chcieć więcej...
    Z chęcią dodaje do obserwowanych i zapraszam na mój
    blog o modzie - KatherineUnique.blogspot.com.


    Pozdrawiam,
    Katherine Unique

    OdpowiedzUsuń
  3. Bluzka jest śliczna. Ostatnio jakoś polubiłam rzeczy z SINSAY :)
    Jestem ciekawa tego kremu z garnier, chyba sobie kupię :D

    zihozawsze.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny blog, z przyjemnością się czyta i zostaję z pewnością na dłużej ♥
    Obserwujemy? :)

    OdpowiedzUsuń