czwartek, 27 marca 2014

Moje sposoby na naukę języka angielskiego!

 Z językiem angielskim spotykamy się z  na co dzień np. choćby na t-shircie z angielskim napisem. Kupujemy takie ubranie a nawet nie wiemy co mamy napisane na tej bluzce. Ja bardzo chciałabym umieć perfekcyjnie angielski i cały czas do tego dąże. Moje lekcje angielskiego w szkole kompletnie nic mi nie dają. Ciągle wałkujemy to samo i mamy ciągle powtórki ze szkoły podstawowej. Tak więc pozostaje mi tylko nauka w domu. Więc mam dla was kilka moich sprawdzonych rad jak poprawić swój angielski.
- Czytaj krótkie teksty po angielsku. Najlepiej nie wybierać długich tekstów ponieważ szybko nudzą i możemy stracić chęci do jakiejkolwiek nauki języka. Ja szukam tekstów w internecie, czytam na głos by jednocześnie poprawić moją mowę a gdy czegoś nie rozumiem pomaga mi słownik.
- Pracuj systematycznie. Ja zwykle uczę się około 15-20 minut codziennie. Nie uczę się na siłę, uczę się kiedy mam ochotę. Lepiej uczyć się codziennie po kilkanaście minut niż raz na tydzień po 4 godziny. Jeżeli nauczysz się kolejnego słowa, to od razu zbuduj z nim zdanie.
- Czytaj angielskie blogi i oglądaj angielskie youtuberki. Mnie to bardzo pomaga!Wyszukuję interesujący kanał na Youtube i oglądam. Czasem nie rozumiem wszystkiego, ale już samo słuchanie  i wyłapywanie słówek jest bardzo przydatne.
 -Szukaj możliwości jego nauki w codziennych sytuacjach czyli jak już pisałam blogi, yt ale także np. teksty i tytuły piosenek.
- Ściągnij róźne aplikacje. Jeżeli tylko macie taką możliwość i macie telefon z systemem operacyjnym to polecam wam ściągnąć różne gry, aplikacje pomagające w takiej nauce.
To by było na tyle, mam nadzieję że taki post wam się spodobał.

12 komentarzy:

  1. U mnie w szkole to samo, już 5 lekcje robimy zdania z "going to", no bez przesady, to było w podstawówce...
    Z tymi aplikacjami jest o tyle fajnie, że jadąc np. autobusem, samochodem czy czekając w kolejce do lekarza itp. można je włączyć i się nauczyć! :)
    Mogłabyś podać nazwy aplikacji, które są na zdjęciach? :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne porady :) Ja często oglądam filmiki na YT po angielsku oraz czytam blogi :)

    http://my-cheerful-world.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. też wydaje mi się ze w szkole przerabiamy wyłącznie jedno i to samo. I zaraz zgrywać sobie aplikację ;)
    Nataliaasworld.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Napoewno skorzystam! Bardzo przydatne ;*
    Buziaki ;*

    niikablog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Super : )


    jeta-jeeta.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale świetny post, skorzystam z niektórych sposobów ^^
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :)
    mybeautifuleveryday.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. ciekawe sposoby ;)

    agrestaco6.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja też bardzo bym chciała perfekcyjnie nauczyć się j. angielskiego.

    Zapraszam na nowy post. Jesli ci sie post spodoba daj komenatrz. jesli spodoba ci się blog - zaobserwuj. :) http://normalbutdidnot.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja słówek uczę sie ze strony e - ang ;d
    nataa-liiaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Hej, czy mogłabyś podać mi jak dokładnie nazywają się te apki. Byłabym wdzięczna gdybyś odpisała u mnie, bo mogę później nie odnaleźć twojej odp. z góry dzięki :)
    maniaa-mania.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. od razu ściągnęłam HELLO ZDROWIE! :)

    FILMIK MOST LIKELY TO.. - https://www.youtube.com/watch?v=lAkLOyBOOKk
    http://claud-cloud.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. sposoby na naukę angielskiego?
    Język angielski to dla mnie nie tylko język obcy - to moja pasja i miłość, która zajmuje znaczące miejsce w moim życiu od wielu lat. Zapraszam na http://www.sic-egazeta.amu.edu.pl/index.php?t=2737 Jeśli chcesz nauczyć się tego wspaniałego języka angielskiego w sposób inny niż w niejednej szkole językowej... jeśli chcesz płynnie mówić po angielsku i poznać go w sposób atrakcyjny, nowatorskie i ciekawe metody - zapraszam na angielski intensywny w Preply.

    OdpowiedzUsuń