piątek, 2 sierpnia 2013

Zakupy i nocka :-)

heeej. A więc tak jak pisałam, wczoraj spała u mnie Jagoda- moja przyjaciółka. Wybrałyśmy się więc do galerii. Kupiłam sobie pare rzeczy: bluzę, bransoletkę i czapkę( ona chyba ma jakąś specjalną nazwę, ale nie wiem.) Wszystkie rzeczy kupiłam w Sinsay'u. Uważam, że to jest po prostu najlepszy sklep pod słońcem! Jagoda kupiła sobię bluzę w Sinsay'u ale inną niż ja i kupiła plecak z croppa. Ogólnie podobają mi się plecaki z croppa, ale nie kupiłam wczoraj bo nie starczyło już mi kasy :-) Zasnęłyśmy o 7.00 rano, i dla tego piszę post tak późno. Zrobiłam zdjęcia moich zakupów, lecz coś mi nie wyszło. Zdjęcia więc słabe, a rzeczy wyglądają lepiej w realu. Niedługo pojawi się outfit, mam nadzieję, że z moimi nowymi rzeczami! O dziwo, wszystkie rzeczy są czarne, ale przynajmniej będą pasować do wszystkiego. Zdjęcia czapki nie mam, bo wyszło mi zamazane, ale nie długo ją zobaczycie. To tyle na dziś, teraz idziemy zjeść śniadanie a potem musimy zaplanować sobie resztę dnia. :D

 bransoletka z ćwiekami, zakochałam się w niej! Kosztowała 9,99.


bluza jest bardzo wygodna i już nie mogę się doczekać kiedy dodam z nią outfit. Ale to chyba jak zrobi się zimniej. Kosztowała 69.99.


2 komentarze:

  1. fajne rzeczy :)

    atagastyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo dajna bransoletka ! gdzie ją kupiłaś? Chcialabym mieć taką samą :) obserwujemy? Jak tak napisz mi w kom. na blogu na pewno odpisze :)

    OdpowiedzUsuń