niedziela, 4 sierpnia 2013

My room!

Hej, dzisiaj mam dla was inny wpis a mianowicie wpis o moim pokoju. Chciałabym tylko oznajmić, że jutro zobaczę i pokomentuję wasze nowe wpisy bo dziś nie mam czasu, ledwie zdążyłam, bo byłam u mojej koleżanki, ale wiem, że obiecałam wpis dzisiaj to go robię. :)

A więc to jest taki mój "kącik przy oknie" gdzie mam wielkie biurko i na nim zwykle odrabiam lekcje, rysuję itp. Z tyłu widać tablicę korkową gdzie wiszą moje dyplomy i widać też półkę gdzie mam pamiątki, książki, i jakieś drobnostki. Komputer używam tylko do gry w The sims 3 < 3 Uzależniłam się. Na kolejnym zdjęciu widać moje łóżko, jest one rozsuwane. Zwykle oprócz spania, czytam książki na łóżku( jak widać akurat czytałam "przed świtem" a także rozkładam się z laptopem i np. piszę wpisy dla was.






Na zdjęciu widać półkę z książkami, atlasami, słownikami a także mój telewizor. PRZEPRASZAM ZA TEN BŁYSK CO WIDAĆ NA TELEWIZORZE, ALE ROBIŁAM ZDJĘCIA W BIEGU.

Tu widać moją dużo szafę. Znajdują się w niej moje ubrania, torebki itp. Oczywiście kto się dobrze przyjrzy widzi że na dole szuflada jest niedomknięta jak to ja. :D

Tu jest moja druga szafa gdzie mam po jednej stronie znowu ubrania, a po drugiej mam zeszyty, rzeczy do szkoły, bloki, gazety, teczki, kleje, kredki itp. To zdjęcie z ramką na szafie to zdjęcie, które dostaliśmy od klas piątych na pożegnaniu klas szóstych < 3 Mam nadzieję, że wpis wam się podobał. Do następnego wpisu!


























11 komentarzy:

  1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ładny pokój . Simsy <33333
    kocham-to-5.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. fajny pokoj ;D

    sali-pno.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Sliczny pokój :-) ja dopiero jestem po przeprowadzce więc mój pokój jest średni, ale wszystko w swoim czasie :-)
    katarzynka-wanczuk.blogspot.com zapraszam w wolnej chwili :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. ladny pokoj :)
    lol-lools.blogspot.com
    + usun weryfikacje obrazkowa :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ładny pokój :D

    Obserwuję i liczę na to samo:
    http://gabby-inspirations.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ładny pokój :)

    Obserwuję i liczę na to samo ;)
    onelife-onesize.blogspot.com

    ♥♥♥♥♥

    OdpowiedzUsuń
  8. podoba mi się Twój pokój . ;))

    http://myownlittlewooorld.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. bardzo ładny :))

    Zapraszam do mnie zaobserwuj, skomentuj , oddzwięcze się ♥
    to ważne ♥
    http://oliwiaa-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. bardzo ładny pokój :) też uwielbiam grać w the sims 3 ♥

    http://olencjaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Ale fajne duuże biurko o.o ^^


    love-paola.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń