wtorek, 25 lutego 2014

W poszukiwaniu wiosny #1

Dosłownie zaraz idę do szkoły. Lekcje mam na późniejsze godziny ponieważ w mojej szkole piszą teraz przez 3 dni próbne testy trzecioklasisty. Mogę więc odpocząć od porannego wstawania. Dzisiaj zostawiam was z moimi nowymi zdjęciami. Ostatnio muszę przyznać, że częściej mam aparat w dłoni. Robię zdjęcia wszystkiego! Poszłam nawet do pokoju mojego 6-letniego brata i zaczęłam robić zdjęcia jego kolekcji Lego. Może to wydawać wam się dziwne  ale dla mnie to też fajne doświadczenie. Niby wydaje się proste ale przecież  trzeba klocki odpowiednio ustawić i użyć wyobraźni! Niebawem się z wami podzielę tymi zdjęciami.
Wczoraj, korzystając z wolnego czasu wybrałam się na dłuższy spacer. Nagłe zmiany pogodowe zaskakują mnie! W mojej okolicy robi się już zielono!
Które zdjęcie najbardziej Wam się podoba?






10 komentarzy:

  1. w sumie wszystie zdjęcia śliczne ale ostatnie mi się chyba najbardziej spodobało, to z choinką :)
    ja idę do szkoły dopiero za tydzień i własnie też od razu piszę próbne testy 3 las :/
    +spełniłabyś moje marzenie gdybyś kilknęła w jakikolwiek obrazek w najnowszym wpisie Wishlist, będzie wspaniale i dziękuję :)
    uszatkaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Wszystkie są piękne. Ja też niedawno zrobiłam taki post, ale moje zdjęcia nie są takie piękne ;)

    Zapraszam <3
    http://mietowy-swiat-hi-hi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Wszystkie zdjęcia są piękne, ale najbardziej spodobało mi się ostatnie :)
    Zapraszam:
    koniandkoni.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne zdjecia <3
    www.blog017.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne zdjęcia, 2 i 6 podobają mi się najbardziej :)

    http://cukierkowadziewczyna.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. JEJ, JAKIE ŚLICZNE ZDJĘCIA!

    zapraszam do mnie

    colorfulnut.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Zdjęcia mają bardzo dobrą ostrość!
    http://avenuefranche.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo artystyczne zdjęcia ;d
    nataa-liiaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. lubie takie zdjecia , ladnie :)

    OdpowiedzUsuń