wtorek, 12 listopada 2013


Hej! Tak ostatnio zauważyłam, że wpisy mam co około 4 dni ale to wszystko dlatego że mam kupe sprawdzianów i kartkówek a nie wypada mi tego zawalić. Niektórzy myślą sobie, że tak szybko da się zrobić post, ale ci co prowadzą bloga wiedzą że jest inaczej, trzeba znalesć odpowiedni tytuł, zdjęcia, napisać tekst itp. Uciążliwe jest też przerabianie zdjęć, ja od pewnego czasu stale rozjaśniam zdjęcia gdyż jak przychodzę, ze szkoły o 16 to robi się ciemnawo i w moim pokoju jest już tylko światło sztuczne. W tym tygodniu mam 5 sprawdzianów, jutro czeka mnie angielski i polski, więc trzymajcie mocno kciuki! Teraz wpadłam aby napisać post ale robię też prezent dla mojej przyjaciółki z okazji urodzin i postanowiłam, że nagram jej na płytę nasze zdjęcia, te zarówno bieżące jak i stare np. jak byłyśmy w drugiej klasie i myślę że jej się to spodoba. Ostatnio szukam też jakiś małych zmian, mam zamiar zmienić  sobie telefon oraz lekko odświeżyć mój pokój, mam nadzieję, że coś uda mi się zrealizować jeszcze przed gwiazdką. A właśnie, już za miesiąc święta. Czujecie ten klimat?



5 komentarzy:

  1. Niestety dużo jest tej nauki... te wszystkie sprawdziany, kartkówki....
    śliczne zdjęcia :)
    Zapraszam do mnie:
    http://koniandkoni.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Też mam dużo nauki i te same książki :D
    Obserwuję i zapraszam
    http://aga-worldfashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. brrr... to moge az tyle sprawdzianow na tydzien wrzucic?
    u mnie w szkole mozna było max 2-3 w tyg :P
    pozdrawiam i zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Powodzenia na sprawdzianach, a przyjaciółce na pewno prezent się spodoba:)



    http://rosonatorss.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Znam ten problem... :/
    Również mam masę nauki, dlatego z całego serca życzę Ci POWODZENIA! :D
    Święta czuć już na każdym kroku... :3
    Świetny pomysł z tym prezentem - na 100% jej się spodoba! :P

    Pozdrawiam! :*
    http://mojkwiatzycia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń