poniedziałek, 16 września 2013

to już jutro . . .

Hejka! Dzisiejszy tytuł posta to "to już jutro" chodzi mi tu o to, że jutro mamy moją upragnioną wycieczkę! Więc tak jedziemy na wieś do gospodarstwa agroturystycznego na dwa dni. Ogólnie cieszę się bo jedziemy tam pociągiem a ja jeszcze nigdy nie jechałam takim to pojazdem. Ta wycieczka ma być taka zapoznawcza, mamy się poznać, ogólnie opowiadać o sobie itp. Najlepsze jest to chyba że mamy tylko 2 pokoje, więc jeden jest dla dziewczyn, drugi dla chłopaków. Więc oznacza to to, że wszystkie dziewczyny będą w jednym pokoju przez całą noc. Z moją klasą się już zaprzyjaźniłam, więc myślę że będzie spoko. Wszystko wam opowiem jak wrócę :-) Nie mogę się doczekać po prostu. Z Jagodą tak przeżywamy, że chyba dzisiaj w nocy nie uśniemy. Spróbuję porobić jak najwięcej zdjęć, i zrobię taką fotorelację z wycieczki. Co do aparatu to trochę już umiem go obsługiwać, robię coraz to lepsze nim zdjęcia. Co do wyglądu bloga, jakoś nie mogę się zastanowić jaki nagłówek, jaki kolor, itp. Ja tymczasem zmykam, idę się pakować! Pa.



 

3 komentarze:

  1. udanej wycieczki :)
    obserwujemy, napisz u mnie

    http://myboooringlifee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. udanej wycieczki! :D
    zapraszam http://littlee-thiinggss.blogspot.com/
    obserwujemy? daj znac u mnie :)

    OdpowiedzUsuń