niedziela, 16 czerwca 2013

Praw­dzi­wy op­ty­mis­ta już w grud­niu cie­szy się na let­nie wakacje. :)

Praw­dzi­wy op­ty­mis­ta już w grud­niu cie­szy się na let­nie wakacje. :) HAH. Tak, już prawie wakacje *.* Oceny wystawione, i wychodzi na to, że będę mieć pasek ! Ach. Niedawno byłam z przyjaciółką na zakupach, kupiłam kilka "drobiazgów" ale mam nadzieję, że to nie koniec. Mam jeszcze dużo moich must have, nas którymi się jeszcze zastanawiam :P Pod koniec poszłyśmy o McDonalda. Jak ja kocham fastfoody. <3 Muszę też wstawić avatar, ale jakoś nie mogę się zdecydować nad zdjęciem :( No nic. Nie pozostaje mi nic innego jak zapadnąć w wielki sen uczniowski i przywołać do siebie wszystkie radości i troski :) Życzę wam dobrych ocen na koniec roku :) S.

1 komentarz:

  1. Bardzo fajny post. Świetny blog. Śliczne zdjecia.
    Obserwuję i liczę ma rewanż.

    my-world-lol.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń