sobota, 1 czerwca 2013

Cześć, jestem Ola !

Cześć, jestem Ola ! Chociaż tak naprawdę na tym blogu będę pod nazwą Sandyy, gdyż po prostu nie miałam jakoś innej nazwy, a ta jest angielskim odpowiednikiem mojego imienia :) Więc tak mam 13 lat. Interesuję się modą i fotografią, a także lubię rysować. Wcześniej miałam bloga : http://olciiaa01.pinger.pl/, ale pomyślałam, że więcej osób ma właśnie blogspota. Na tym blogu będą się pojawiały oufity, zdjęcia i przede wszystkim moje życie. Postaram się też o filmiki, vlogi. Zapraszam do komentowania i obserwowania mojego bloga ! Żegnam was moimi zdjęciami ;) xoxo.






2 komentarze:

  1. Śliczne zdjęcia! A moja rada to wylaczenie weryfikacji do komentarzy oraz dodanie pola obserwatora zebys wiedziala ile os cie obserwuje i zeby mogli to zrobic :)

    OdpowiedzUsuń
  2. musisz powprowadzać parę poprawek, ale nie powiem , na pierwszy raz to super sobie radzisz ! Oby tak dalej Olu ;*

    OdpowiedzUsuń